Aankomst in Kenton-On-Sea - Reisverslag uit Kenton on Sea, Zuid-Afrika van Tessa Vehof - WaarBenJij.nu Aankomst in Kenton-On-Sea - Reisverslag uit Kenton on Sea, Zuid-Afrika van Tessa Vehof - WaarBenJij.nu

Aankomst in Kenton-On-Sea

Blijf op de hoogte en volg Tessa

31 Augustus 2013 | Zuid-Afrika, Kenton on Sea

Hallo lieve mensen,

Na uitgezwaaid te zijn door al onze lieve vrienden en familie kon de reis beginnen. De reis was lang maar erg gezellig! We vlogen eerst van Amsterdam naar Dubai, in Dubai hebben we lekker wat gegeten bij de Burger King en ons opgefrist voor de volgende vlucht. Ze hebben daar gewoon warme wc-brillen! haha heerlijk! Daarna gingen we verder naar Johannesburg en toen met south africa airways richting Port-Elizabeth. Hans van de organisatie stond ons daar op te wachten en bracht ons naar ons appartement. Kim en ik zitten nu in een ander appartement maar gaan begin december verhuizen naar het andere waar de rest zit. Zondag komt hier nog een Duits meisje bij wonen.
's Avond meteen lekker gestapt in de plaatselijke kroeg hier, heel erg gezellig! Veel nieuwe mensen leren kennen hier uit de buurt. Tot mijn verbazing ging het Engels praten me goed af.
De kroeg was op loopafstand dus wij liepen met elkaar terug naar het appartement, maar rijden onder invloed is hier voor de Zuid-Afrikanen ook geen probleem. Die komen eraf met een waarschuwing of je geeft ze 30 euro en je mag weer verder rijden. Heel apart!
Kim heeft vandaag al een stukje gereden, toen heb ik even een mooie zebra aan de zijkant van de weg gespot. Super gaaf! wel even wennen hoor aan de linker kant van de weg. Van de week ga ik de spookrijder uithangen:p
Vanavond lekker met ze allen koken, eten en stappen in Port-Alfred.
Morgen is ook nog een rustdag en maandag begint onze introductieweek, die week zal ik ook kennis maken met de mensen waarmee ik aankomend half jaar ga werken, ik ben erg benieuwd! Het is hier trouwens heel erg koud. Het is hier nu 15 graden en een super harde wind, dus we lopen in lange broeken en dikke vesten.
Wij gaan nu even lekker borrelen. Tot snel lieve mensen

Dikke kus vanuit Kenton-On-Sea

• 31 Augustus 2013 - 18:27

Maura:

Wat leuk tessie, een ander appartement ja, was vast niet verwacht, scheelt wel weer geruzie ;p veel plezier daar! En gooi hier ook wat foto's op ;) xxxxx

• 31 Augustus 2013 - 18:36

Gerri:

Wat fijn dat de reis is goed gegaan. Ook wel ideaal dat je daar een kroeg hebt. Nou dde temp nog omhoog en dan komt het goed. Hier alles oke. Groetjes

• 31 Augustus 2013 - 20:41

José Waanders:

Leuk je te volgen Tessa, maak er een super half jaar van!

• 01 September 2013 - 18:00

Petra:

Hoi hoi,

Leuk om je verslag te lezen en er zullen nog veel volgen. Heel veel succes en plezier morgen als de introductie begint. Ik zal je verslagen voorlezen in de klas. Geniet!
    Blessings! Petra