Stage in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Tessa Vehof - WaarBenJij.nu Stage in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Tessa Vehof - WaarBenJij.nu

Stage in Zuid-Afrika

Mijn eerste reis buiten Europa gaat naar Zuid-Afrika!
Ik ga hier voor een half jaar stage lopen in de kinderopvang. Ik zal hier 5 dagen in de week vrijwilligerswerk gaan doen en mijn stage-opdrachten afronden. Ik verblijf samen met 6 andere Nederlandse studenten in een appartement in het dorpje Kenton on Sea. Dit dorpje ligt in de provincie Eastern Cape, helemaal onderin Zuid-Afrika.
Ik zal gedurende mijn stage een reisverslag bijhouden om mijn verhalen met jullie te delen.

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2014

Onze laatste dag in Kenton

06 Januari 2014

Afkicken na een geweldige vakantie

23 November 2013

Kleine update

18 Oktober 2013

Helemaal ingeburgerd

02 Oktober 2013

Het begin van twee nieuwe projecten
Tessa

Actief sinds 03 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6370

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 03 Februari 2014

Stage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: